Åh, hejhej alla fina människor<3 FÖRLÅT

Ja, hej..
Ja alltså, förlåt för att jag typ inte skrivit på flera månader :o
Asså. Jag har inte hunnit. Och inte orkat.. För när jag har tänkt att 'nu ska jag gå in'
så har jag inte orkat.. Men nu ska ni få ett låååååångt inlägg här! :D

Jo, hej 'hoho' <3.
Ja nivet, det börjar typ bli vår ? :D
Ååååååh, jag älskar våren. Och den får gärna komma fram och visa sig lite mera!
Jag verkligen älskar våren. Mer än sommarn t.om, tror jag. Det är såhära mysigt,
liksom.. Lite svalt, duvet inte kallt men inte varmt ? :). Ja, det är verkligen underbart.
Och snön håller på att smällta bort nu, och är näästan borta här hos mig.
Jahaja. Men igår, så var jag med Liza, Fred & Emil. ELLEEEEEEEER. typ. (a)
Hah nej men det var roligt faktiskt, men Liza tog min Loka :( Bluubb på hennee.
Iallafall så fick Fred damp och typ slängde ner mig i gräset, på lekplatsen som vi
var på. Såklart på skoj, för jag blev inte arg och det gjorde inte ont. Hah.
I övrigt så tog han min mobil, och Liza med, och ah. Naw, men dom är mina
sötisar. <3 ( Den enda som inte gjorde något sånt dära pinsamt var Emil ).
Och BLUUUBB på fred han skämmer ju ut alla i sin omgivning HAHAHAHAHAA.
Ni vill inte veta vad som hände. Gud, vad roligt det var. Naaaaw! :')<3

Ja, det var'o lite om igår då :P
Meen idag såe har det ju inte hänt så mycket.
Klockan är ju bara (snart) tolv så, japp. Men jag är iallafall inne på Spotfy o lyssnar
på musik, och snart kommer Rasmus och är här i några timmar medans Angelica
är på Ullared. Och sen hade jag tänkt att jag ska ringa någon kompis. Emilia,
Moa, hm .. ? men alla andra är ju typ på dendära nedrans Pricken x) , det är en
teater som vissa skulle vara med och göra idag på Aranäs teatern. Men jag orkar inte.
Och med min scen-skräck så skulle det aldrig gå. Usch, nej. Nej, nej nej. Hah.
*Suck*. Ja, och min dagens outfit är då,

Grå kofta - Gina Tricot
Grönt linne - Gina Tricot
Blommig sjal - Indiska
Pärl armband - Gina Tricot
Svarta leggins - Lindex

,Ja, det var då min outfit för idag.
Och ett par knästrumpor från 'jagvetinteaffären' :P
Mmmm, men komentera gärna nu folk!
Det är ju tråkigt när ni inte komenterar! :/


En liten bild ifrån sommras som jag har redigerat lite,
riktigt vacker, enligt mig! Komentera! :)


Kram Felle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0