Om jag kunde drömma.

Ja, hejsanhejsan människor :)
Idag var ju första skoldagen efter jullovet ja. Och nu har vi en ny lärare, Karin.. Jättesträng. Eftersom Ullis är bort 3 månader. Jag kommer inte ihåg vart hon skulle vara riktigt. Men jao, det började att ytterdörren stängdes framför näsan på mig så jag klämdes nästan, också stod ju självklart (-.-) Christian där och sa "ooh. vi måste nog stänga dörren det är ju så kallt.", och jag kom inte in nej. Men till min räddning så kom Liza och föste bort honom hihi :). Sen hade vi tråkigt, och sen tråkigt. Och sen tråkigt igen, och sen tråkigt igen. Och sen TRÅKIGT!. Okej, alltså en tråkig dag ja, men ändå okej. Uh, hur ska jag orka med. Nej jag vet inte riktigt. Också sitter jag vid det TRÅKIGASTE bordet som finns i hela klassrummet. Det är nog jag som är det enda roliga på detdära bordet. Men tyvär så kan jag inte prata, för ingen annan pratar ju. Dom bara stirrar som döda zombier. Som tur är så finns ordet Rast. Och då kan jag ju vara med mina vänner. Idag träffade jag Emilia också faktsikt! Hon var riktigt ovanligt snäll, hehe. Ja det var ju för att jag har blivit helt förälskad i The Twilight Saga, och då skulle jag låna en bok på skolbibloteket men ingen i vår klass har fått låna Twilight böckerna för Marita inser att vi är "för små" .. Öh. Men jag tog med mig Emilia som höll på att bygga en snömur (XD), och sprang in och tog boken och kikade emellan hyllorna och såg att kusten var klar också lånade jag den snabbt när Marita inte såg, och sprang ut. Ja, och det betyder ju att jag är överlycklig och har min bok OM JAG KUNDE DRÖMMA, som är första boken i serien Twilight, med böckerna. YesYes, nu väntar Samuel för vi ska se New Moon <3, så hejdå! (Förlåt för ganska långt inlägg.) / Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0