HEJSANHOPPSAN !

HejsanHoppsan :)
Just nu sitter jag här i mammas soffa, med datorn i knät.
Sen ska jag till mormor & morfar och sova där sen...
Ja vi får hoppas på en bra kväll iallafall! :)
Och tja dagens outfit för idag är denna;



Svart tunika:
JC
Linne under: Gina Tricot
Randiga tights: KappAhl

Ja det var dagens, dissa gärna mitt ansikte på bilden!
(Det har funnits bättre bilder, hehehe.)

Ja, för tillfället så är tv:n på och det är engelsk-mat
pogram eller nåt .

Sen har jag ju en liten låt som jag bara älskar <3



Justin Bieber såklart :)
Just denna låten heter "My World" jaojao.
Det finns många andra bra som "Love Me",
eller "One Time", av Justin Bieber. :)



Förlåt för långt inlägg, hehe.
Ni får ursäkta mig.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0